Brands

Lykketrold

Ny kollektion af Kunst Lykketrolde til fordel for Kræftens Bekæmpelse

Medio september lancerer bySommer de første i rækken af en helt ny kollektion af Kunst Lykketrolde. Den lille, folkekære Lykketrold bliver nu det kreative omdrejningspunkt i en ny landsdækkende kampagne for at indsamle penge til Kræftens Bekæmpelse. En lang række populære danske kunstnere, designere og kendisser har forvandlet den charmerende og verdensberømte Lykketrold til Kunst figurer. Resultaterne heraf vil nu kunne købes i butikkerne over hele landet, og hvor hver solgt figur bliver et fast beløb doneret direkte og ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse. Fra 1/9 er det muligt at købe syv forskellige Kunst Lykketrolde. I det første sortiment fås tv-kokken Claus Holm, nu med hår,  som ”Bum trold”. Jason Watt har skabt en racertrold. Idefa Gruppen har fået lavet en H.C. Andersen trold, som hedder ”Once Upon a Time”. Pixel.tv har skabt Gamer trold. Nissemor Etly Klarborg er moder til ”Bette Trold”. Kunstneren Ruth Foster Crone står bag den Afrika-inspirerede ”Onyx Flame” og endelig har Rikke Axelsen lavet den rejselystne ”Travis the Traveller”.

Figurerne fås i op til tre størrelser og de vejlende udsalgspriser ligger mellem 269,95 kr. og 699,95 kr. Heraf vil mellem 20 og 50 kr. – afhængig af størrelsen – gå direkte til Kræftens Bekæmpelse.

Klarborg

Etly Klarborg, som er kunsteren bag Klarborgnisserne og brandet Klarborg, har designet sine flotte og buttede Klarborgnisser i mere end 30 år. Siden Etly åbnede sin gårdbutik i 1986, er det blevet til mere end 300 forskellige nisse- og trolde designs, som sælges i hele Danmark.

Etly Klarborg designer sine nisser med hjertet, og med inspiration fra bl.a. små børn og babyer, og fra den klassiske, danske jul. Hygge, kærlighed, respekt, leg og fantasi er nogle af de ord, som Etly bruger i sin designproces og inspireres af når et nyt design fødes.

Klarborgnisserne er idag et velkendt juelprodukt, som ikke alene bringer Etlys budskab med ind i de danske sturer, men også er med til, at sprede hygge og glæde i mange menneskers hjem.

Produktområder:
  • Brugskunst
  • Interiør
CowParade

Mere end 15 år med Cowparade – nu tilbage i Danmark.

Cowparade er verdens største officielle kunst begivenhed med mere end 5000 kunstnere og events i mere end 80 byer verden over. 

Find din yndlingsko og designer- eller giv en gave, som glæder!

Køerne fra Cowparade findes i størrelser fra 2 cm – 14,5 cm.

Vejl. udsalgspriser fra 129,95 kr. - 999,95 kr. 

Produktområder:
  • Brugskunst
  • Interiør
Lykketrold

Et dansk ikon vender tilbage. ”Lykketroldens” skaber, Thomas Dam, født i 1915, kom fra Gjøl, en lille by ved Limfjorden. Han skabte i løbet af sit liv en række enestående kunstværker. Lykketrolden/Gjøltrolden er hans mest kendte værk, der opnåede verdensberømmelse i 60’erne. Lykketrolden bliver relanceret i butikkerne i Juni 2015. Sortiment består af 15 forskellige trolde. Udvalget udvides i løbet af 2015. Lykketrolde koster fra 199,95 kr. i vejl. udsalgspris.

Produktområder:
  • Brugskunst
  • Interiør
  • Kunst og udsmykning

Info

Om os

Formålet med bySommer er at være leverandør indenfor bolig- og livsstilsprodukter. 

Dette skal ske i samarbejde med designere og virksomheder, der søger en partner til at varetage forhandlingen af deres brands i Danmark og/eller i udlandet. 

"Jeg ønsker at lagerføre, markedsføre og sælge produkter i en større mangfoldighed fra udvalgte samarbejdspartnere, jeg kan etablere et forhold til. Alle samarbejdspartnere kan regne med, at jeg vil bevare deres egen identitet overfor markedet og forbrugerne, men forhandlet af mig under et samlet selskab - bySommer. " - Jesper Sommer, Ceo bySommer

Kontakt

bySommer ApS
Bøgildsmindevej 3
9400
Nørresundby
Tel.: 70 27 76 55
jesper@bysommer.eu

Kontaktpersoner

Kathrine Fanøe
Kommunikation & PR
tlf.:
7693 3030
Bente Rolighed
Kvalitetskonsulent
tlf.:
93941307
Mads Klarborg
Grafiker
tlf.:
2553 5343
Mette Sommer
Administration
tlf.:
70 27 76 55
Jesper Sommer
Adm. Direktør / CEO
tlf.:
23 24 81 99