H&M præsenterer nyt design-koncept

Svenske H&M er klar med et helt nyt butikskoncept, som vil fokusere på simpelt, tidløst og funktionelt design. Det skriver modekoncernen ifølge detailfolk.dk i sin seneste regnskabsrapport.

H&M lancerer snart en helt ny linje af designbutikker, under navnet Arket, der vil fokusere på simpelt og tidsløst design. I de nye Arket-butikker vil der både være tøjkollektioner og et mindre udvalg af produkter til hjemmet på hylderne. Prisen vil være en smule højere, end kunderne er vant til fra H&M-butikkerne, men samtidig bliver der også plads til mærker udefra, skriver detailfolk.dk.

Hvis pladsen ellers tillader det, kommer der også til at være en café i butikkerne. Her vil fokus være på det nye nordiske køkken.

Den første Arket-butik åbner i London til efteråret, men lige efter følger Bruxelles, München og København, lyder meldingen fra H&M.

Relateret indhold

25.04.2024Designbase.dk

Messe Frankfurt tilbyder gratis onlineevents for alle

24.04.2024Designbase.dk

Salone del Mobile.Milano 2024 slår sidste års besøgstal

19.04.2024Designbase.dk

Virksomheder står alene med udfordrede lærlinge

19.04.2024Designbase.dk

Gratis klimarapportering er nu standard for store events i Bella Center

18.04.2024Designbase.dk

Ny ungdomsuddannelse kan skaffe flere unge til erhvervsuddannelserne

17.04.2024Designbase.dk

Engros- og detailhandlen lægger an til blød landing

17.04.2024Designbase.dk

Færre konkurser i Danmark, mens Sverige stadig er ramt

17.04.2024Designbase.dk

ESG skal være nemt for SMV’er

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023