Messe
Ambiente 2024 – fire temaer med alt om forbrugsgoder
Ambiente er sammen med Christmasworld og Creativeworld mødestedet for alle, der beskæftiger sig med forbrugsgodeprodukter, -løsninger og -koncepter under overskriften Home of Consumer Goods.
Foto: Dimex
Foto: Dimex
Ambiente har fire hovedtemaer: Dining – Living – Giving – Working der gør det nemt at overskue disse omfattende emner.
Dining er alt til bordet. Hvert eneste år er dette fokusområde scenen for husholdning og madlavning. Det er lige fra service, fantastisk køkkenudstyr, opbevaringsløsninger og hårde hvidevarer til unikke løsninger til både hjemmet og hotel- og restaurationsbranchen. Her finder du alle morgendagens trends.
Living er selvfølgelig alt om design til fremtidens hjem. Her bliver løsninger til boligindretning vist frem i form af både klassiske indretningsideer, belysningsarmaturer og nye innovative dekorationstrends med f.eks. særlige dufte til rummene. Messegæsterne vil opleve inspirerende koncepter, møbler og tilbehør præsenteret af både udvalgte producenter, etablerede brands, unge talenter og klassiske leverandører af trends og dekorationer.
Foto: Dimex
Giving er selvfølgelig en verden af gaveartikler. Velkommen til en verden, hvor vi lader os begejstre af at give til alle anledninger. Her er alle facetter af artikler og udstyr til tid, der er præget af digitalisering og urbanisering. Lige fra kontorartikler, tekniske gadgets, personlige accessoires og smykker. Her finder du fremtidens trends for gaveartikler. Dette område er et ”must” for alle livsstils detailhandlere.
Foto: Dimex
Working er et fokusområde med en lovende fremtid. Arbejde er blevet en stadig mere integreret del af vores liv. Det foregår både på din arbejdsplads og derhjemme. Her vil du finde inspiration til hvordan fremtiden for din arbejdsplads kan komme til at se ud. Du skal måske vænne dig til, at den er mobil, så du arbejder der, hvor der er plads eller derhjemme. Ambiente Working dækker alt det nye såvel som det klassiske kontorudstyr.
Ambiente afvikles samtidigt med messerne Creativeworld og Christmasworld under overskriften Home of Consumer Goods. En fantastisk mulighed for branchen for at opdage alt til den kommende sæson.