FunNordic ApS

Slået op d. 29.01.2024

Service- og reklamationsmedarbejder

Er du klar til at tage hånd om kundeservice og reklamationshåndtering i et internationalt miljø?

Stilling
Service- og reklamationsmedarbejder
Ansættelsesforhold
Fuldtid+Deltid
Område
Syddanmark
Arbejdssted
Rugkobbel 260, 6200 Aabenraa
Kontaktmail
cr@funnordic.dk
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Fun Nordic ApS er en veletableret handelsvirksomhed med over 15 års erfaring indenfor B2B. Med en betydelig vækst de seneste 3 år har vi udvidet vores markeder og er i øjeblikket i en 

spændende udviklingsfase. Vi søger derfor en stabil og kompetent service- og reklamationsmedarbejder, der ønsker at blive en del af vores dynamiske og familiære team.

OM VIRKSOMHEDEN 

Fun Nordic ApS er som et pulserende knudepunkt inden for handel og beskæftiger sig med både import og eksport til fysiske og online butikker. Med vores solide branchekendskab og bredt spektrum af produkter leverer vi enestående løsninger til vores kunder. Vi imødekommer behovene hos både store detailkæder og mindre specialbutikker. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og tilbyder et spændende arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig og personlig vækst.

ARBEJDSOMRÅDER

Som Service- og Reklamationsmedarbejder vil du være i frontlinjen for at sikre tilfredshed hos vores kunder. Du vil håndtere serviceanmodninger og reklamationer ved hjælp af vores effektive Xpos-system og samarbejde tæt med resten af teamet. Dine primære ansvarsområder omfatter:

XPOS BRUG: Arbejde aktivt med vores Xpos-system for at registrere og håndtere serviceanmodninger og reklamationer.

TEAMARBEJDE: Samarbejde med kolleger i et dynamisk team, hvor samspil og vidensdeling er nøglen til succes.

KUNDEKONTAKT: Opbygge og vedligeholde positive relationer med kunder gennem professionel og venlig kommunikation.

LØSNINGSORIENTERET: Identificere og implementere effektive løsninger for at imødekomme kundens behov og forbedre vores service.

STILLINGSTYPE

Deltids- eller fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

ANSØGNING

DINE KVALIFIKATIONER

  • Erfaring indenfor service- og reklamationsarbejde
  • Kendskab til Xpos er ikke et krav men en fordel
  • Stærke kommunikationsevner med henblik på god kundeservice.
  • Ansvarsbevidst og en naturlig evne til at opbygge gode relationer med kolleger og kunder
  • Stærke samarbejdsevner kombineret med evnen til at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
  • God organisations- og tidsstyring.
  • Beherskelse af dansk og engelsk

Jobmarked

Se alle
Stilling / Virksomhed

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Copyright 2023