42.000 besøgte årets imm cologne
Endnu et år, endnu en imm cologne. Og denne gang med netværk i centrum.
Fra 14. til 18. januar flokkedes indretningsfagfolk fra hele verden endnu en gang til imm cologne i Köln.
Omkring 42.000 besøgende fra 129 lande brugte nemlig den internationale handelsbegivenhed til at skabe kontakter, booste deres forretning og hente inspiration.
"Under mottoet 'Connecting Communities' har imm cologne spillet en afgørende rolle i at fremme netværk i boligindretningssektoren” siger Gerald Böse, administrerende direktør for Koelnmesse, der står bag imm cologne.
Også Leo Lübke, der er formand for Association of the German Furniture Industry (VDM), understregede imm colognes position som et afgørende led i møbelsektoren:
”Især i udfordrende tider giver messen alle branchedeltagere en central forretningsplatform til at præsentere nylanceringer, skabe netværk og lave salg. Og det er endnu en gang bevist, at Köln i januar genererer udbredt dækning af bolig- og boligindretning i hele Tyskland.”
Sideløbende med trends og produktinnovationer præsenteret af de omkring 750 udstillere kunne messen også præsentere en række events – designet til at fremme udvekslingen mellem messedeltagere.
- HCL