Business
11.12.2023Designbase.dk
Maison&Objet introducerer ”Hospitality Lab”
Den parisiske designmesse Maison&Objet har de seneste år oplevet en markant stigning i besøg af arkitekter, der arbejder med projekter indenfor hotel- og restaurationsbranchen. For at imødekomme den udvikling præsenterer Maison&Objet på messen i januar ‘Hospitality Lab’, som sætter ekstra fokus på netop kontraktmarkedet via installationer og foredrag.
01.12.2023Designbase.dk
Tefal og Jamie Oliver fejrer 20 års madlavning sammen
Gennem de sidste 20 år har Jamie Oliver og Tefal gjort deres bedste for at få folk til at lave mad ved hjælp af inspirerende opskrifter og køkkentøj af høj kvalitet. Sammen arbejder de under varemærket Jamie Oliver by Tefal for at gøre det let og sjovt at lave lækker hjemmelavet mad.
30.11.2023Designbase.dk
TECH EDEN: Maison-trenden for 2024
Kan bæredygtighed gå hånd i hånd med innovation og design? Det spørgsmål stiller Maison&Objet med sit trendtema TECH EDEN, når der holdes 30 års jubilæumsmesse fra 18.-22, januar 2024. Med temaet TECH EDEN tager Maison&Objet de besøgende med på en rejse til en fortryllet fremtid, hvor teknologi og natur eksisterer i harmoni.
27.11.2023Formland
Sponseret
Formland investerer i fremtiden
Et af Formland’s brændende fokuspunkter er iværksætteri. Det er fremtiden, og fremtiden skal der investeres i. Det ansvar tager Formland på sig som et af de eneste udstillingsplatforme i Danmark. Her kan man som upcoming virksomhed eller designer få en stand, support og muligheden for at kickstarte sit iværksætterventyr og vise sit produkt frem til vigtige danske og internationale indkøbere.
21.11.2023Designbase.dk
Kunderne vil bruge færre penge på Black Friday i år
Danskerne har gennem hele 2023 holdt igen på forbruget, og forventningerne til årets store udsalg på Black Friday tegner også til, at kunderne vil bruge færre penge end sidste år. Dansk Erhverv vurderer, at der bliver brugt omkring 3,4 mia. kr. på Black Friday, og det er 20-25% mindre end i 2022.