Coop oplever et stigende netsalg

Salget i Coops netbutik er steget med 60 procent i løbet af det sidste år. Det skyldes Coops nye strategi.

En ny strategi har medført, at salget i Coops netbutik er steget med hele 60 procent det seneste år. Strategien har været, at Coop er gået fra at være én stor butik med et bredt udvalg til syv mindre specialbutikker, skriver superavisen.dk.

”Tiden er løbet fra, at man vil være alt for alle. I stedet vil vi være mere inden for en række områder. Vi ønsker at være et reelt alternativ til specialbutikkerne. Tiden har vist, at det er vi blevet. For vi får stadig nye kunder til, der køber stadig mere i vores butikker”, siger direktør Brian Andersen til superavisen.dk.

I forlængelse af den nye strategi er en række kendte mærkevarer blevet introduceret – eksempelvis Bodum og Stelton samt Coops eget mærke FDB Møbler.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

23.12.2025Designbase.dk

2025 er en medarbejderjul: Dyr julekalender koster 27,4 mia. kr.

23.12.2025Designbase.dk

Danskerne klikker flere pakker hjem end nogensinde før

22.12.2025Designbase.dk

Nu banes vejen for at styrke butikslivet og udviklingen i Danmarks lokalsamfund

22.12.2025Designbase.dk

Danske konkurser falder

19.12.2025Designbase.dk

Politianmeldt for vildledning

18.12.2025Designbase.dk

Mange virksomheder arbejder aktivt med diversitet og inklusion

18.12.2025Designbase.dk

Kvinder vælger fleksibilitet frem for løn

16.12.2025Designbase.dk

Beskæftigelsen stiger fortsat blandt indvandrere fra ikke-vestlige lande

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023