Coop oplever et stigende netsalg

Salget i Coops netbutik er steget med 60 procent i løbet af det sidste år. Det skyldes Coops nye strategi.

En ny strategi har medført, at salget i Coops netbutik er steget med hele 60 procent det seneste år. Strategien har været, at Coop er gået fra at være én stor butik med et bredt udvalg til syv mindre specialbutikker, skriver superavisen.dk.

”Tiden er løbet fra, at man vil være alt for alle. I stedet vil vi være mere inden for en række områder. Vi ønsker at være et reelt alternativ til specialbutikkerne. Tiden har vist, at det er vi blevet. For vi får stadig nye kunder til, der køber stadig mere i vores butikker”, siger direktør Brian Andersen til superavisen.dk.

I forlængelse af den nye strategi er en række kendte mærkevarer blevet introduceret – eksempelvis Bodum og Stelton samt Coops eget mærke FDB Møbler.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.06.2025Kop & Kande

Sponseret

Ny direktør Kop & Kande

13.06.2025Designbase.dk

270.000 selskaber nærmer sig oplysningsfristen

12.06.2025Designbase.dk

17 % flere konkurser i maj

11.06.2025Designbase.dk

Flere kommuner løfter ikke ansvaret

09.06.2025Designbase.dk

Digitalisering kan øge omsætning og beskæftigelse

06.06.2025Designbase.dk

Fire megatrends øger kompleksiteten for virksomheder i 2025

05.06.2025Designbase.dk

Temu styrker indsatsen mod forfalskede produkter

05.06.2025Designbase.dk

Efterlysning: Hvor er Danmarks mest socialt ansvarlige virksomheder?

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023