Coop oplever et stigende netsalg

Salget i Coops netbutik er steget med 60 procent i løbet af det sidste år. Det skyldes Coops nye strategi.

En ny strategi har medført, at salget i Coops netbutik er steget med hele 60 procent det seneste år. Strategien har været, at Coop er gået fra at være én stor butik med et bredt udvalg til syv mindre specialbutikker, skriver superavisen.dk.

”Tiden er løbet fra, at man vil være alt for alle. I stedet vil vi være mere inden for en række områder. Vi ønsker at være et reelt alternativ til specialbutikkerne. Tiden har vist, at det er vi blevet. For vi får stadig nye kunder til, der køber stadig mere i vores butikker”, siger direktør Brian Andersen til superavisen.dk.

I forlængelse af den nye strategi er en række kendte mærkevarer blevet introduceret – eksempelvis Bodum og Stelton samt Coops eget mærke FDB Møbler.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

10.11.2025Designbase.dk

Private virksomheder øger deres grønne indkøb markant

07.11.2025Designbase.dk

Genanvendelsesindustrien: Bevar affaldssorteringen

06.11.2025Designbase.dk

Forbrugere snydes stadig i stort omfang af danskklingende netbutikker

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponseret

Udvidet samarbejde med Montana Furniture

04.11.2025Designbase.dk

Bøde på 400.000 kroner for skjulte abonnementer

04.11.2025Designbase.dk

Ny analyse: SMV’ernes fremtidsforventninger rammer lavpunkt – industrien trækker ned

03.11.2025Formland

Sponseret

MCH gør status: Fra visioner til virkelighed

03.11.2025Designbase.dk

Private virksomheder øger deres grønne indkøb markant

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023