Dansk designikon åbner online butik

Royal Copenhagen slår nu dørene op til en ny online flagskibsbutik.

Det danske designikon Royal Copenhagen vil med en ny online butik fortælle sin 240 årige historie og generere flere besøg til de fysiske butikker. Det skriver detailfolk.dk.

Royal Copenhagen vil med sin nye flagskibsbutik skabe et digitalt univers, hvor den samlede historie om virksomhedens arv, produkter og designere bliver fortalt. Desuden skal den online butik inspirere kunderne.

”Vi føler, at vi med vores Digitale Flagship Store får præsenteret vores produkter og historie på allerbedste vis. Det er vigtigt for os, at vores produkter kommer til sin ret, og at eksklusiviteten i håndmalet porcelæn skinner igennem uanset, om det opleves i den fysiske eller digitale butik, og det synes vi lykkes rigtig godt”, siger Rikke Smidth-Fibiger, marketing manager hos Royal Copenhagen, i en pressemeddelelse.

Royal Copenhagen blev grundlagt i 1775 og er ejet af Fiskars.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.06.2025Kop & Kande

Sponseret

Ny direktør Kop & Kande

13.06.2025Designbase.dk

270.000 selskaber nærmer sig oplysningsfristen

12.06.2025Designbase.dk

17 % flere konkurser i maj

11.06.2025Designbase.dk

Flere kommuner løfter ikke ansvaret

09.06.2025Designbase.dk

Digitalisering kan øge omsætning og beskæftigelse

06.06.2025Designbase.dk

Fire megatrends øger kompleksiteten for virksomheder i 2025

05.06.2025Designbase.dk

Temu styrker indsatsen mod forfalskede produkter

05.06.2025Designbase.dk

Efterlysning: Hvor er Danmarks mest socialt ansvarlige virksomheder?

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023