Dansk designikon åbner online butik

Royal Copenhagen slår nu dørene op til en ny online flagskibsbutik.

Det danske designikon Royal Copenhagen vil med en ny online butik fortælle sin 240 årige historie og generere flere besøg til de fysiske butikker. Det skriver detailfolk.dk.

Royal Copenhagen vil med sin nye flagskibsbutik skabe et digitalt univers, hvor den samlede historie om virksomhedens arv, produkter og designere bliver fortalt. Desuden skal den online butik inspirere kunderne.

”Vi føler, at vi med vores Digitale Flagship Store får præsenteret vores produkter og historie på allerbedste vis. Det er vigtigt for os, at vores produkter kommer til sin ret, og at eksklusiviteten i håndmalet porcelæn skinner igennem uanset, om det opleves i den fysiske eller digitale butik, og det synes vi lykkes rigtig godt”, siger Rikke Smidth-Fibiger, marketing manager hos Royal Copenhagen, i en pressemeddelelse.

Royal Copenhagen blev grundlagt i 1775 og er ejet af Fiskars.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

12.12.2025Designbase.dk

Højere kørselsfradrag og kørselsgodtgørelse i 2026

11.12.2025Antex Plast A/S

Sponseret

Bæredygtig plastproduktion

11.12.2025Designbase.dk

Salling fortsætter ekspansionen i hovedstadsområdet

09.12.2025Designbase.dk

Byrder for 6 mia. kr. fjernes fra erhvervslivet

09.12.2025Designbase.dk

Iværksætterne hjælpes i gang

08.12.2025Designbase.dk

Danske digitale løsninger skal lette EU byrder for 87 mia. euro

08.12.2025Designbase.dk

Pas på, når der handles på udenlandske webshops

05.12.2025Designbase.dk

EU Ecolabel slår rekord

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023