Dansk designikon åbner online butik

Royal Copenhagen slår nu dørene op til en ny online flagskibsbutik.

Det danske designikon Royal Copenhagen vil med en ny online butik fortælle sin 240 årige historie og generere flere besøg til de fysiske butikker. Det skriver detailfolk.dk.

Royal Copenhagen vil med sin nye flagskibsbutik skabe et digitalt univers, hvor den samlede historie om virksomhedens arv, produkter og designere bliver fortalt. Desuden skal den online butik inspirere kunderne.

”Vi føler, at vi med vores Digitale Flagship Store får præsenteret vores produkter og historie på allerbedste vis. Det er vigtigt for os, at vores produkter kommer til sin ret, og at eksklusiviteten i håndmalet porcelæn skinner igennem uanset, om det opleves i den fysiske eller digitale butik, og det synes vi lykkes rigtig godt”, siger Rikke Smidth-Fibiger, marketing manager hos Royal Copenhagen, i en pressemeddelelse.

Royal Copenhagen blev grundlagt i 1775 og er ejet af Fiskars.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

24.10.2025Designbase.dk

Flere gode nyheder til SMV’erne i ny finanslov

23.10.2025Designbase.dk

Nordiske virksomheder omsætter data til forretning

22.10.2025Designbase.dk

Bredt flertal vil trykke på pauseknap for EU-krav til bærerdygtighedsrapportering

22.10.2025Designbase.dk

Danmarks første AI-podcast om arbejdsmiljø

21.10.2025Designbase.dk

Myndighederne forlænger levetiden af dankort til erhverv

21.10.2025Designbase.dk

Nye vejledninger om forbudt brug af AI

21.10.2025Designbase.dk

Bymidten på dagsordenen til kommunalvalget

20.10.2025Designbase.dk

Tre ud af fire SMV’er kæmper med sene betalinger

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023