Fremgangen fortsætter for Formland

Den positivitet, der for tiden strømmer gennem den danske designbranche, kan i høj grad mærkes på Formland, som har sikret sig flere spændende, nye tiltag til efterårets messe.

Foto: Tony Brøchner/MCH.

Herning-messen Formland er i en stadig stigende fremgang, og det kan blandt andet mærkes i forbindelse Formland Autumn 2015 i MCH Messecenter Herning, hvor nye tiltag er blomstret op.

”Vi fornemmer, at optimismen og positiviteten fra Formland Spring 2015 har forplantet sig. For første gang siden krisen ringer udstillerne nu også selv ind og bestiller stande. Det er bekræftende at mærke branchens opbakning”, siger Formlands projektchef Henriette Træholt i en pressemeddelelse.

Expo News flytter ind
En af årets nyheder på Formland Autumn 2015 er Branding Expo News, der samler profil-, promotion- og gavevirksomheder. Branding Expo News får sit eget område i Hal K, hvor 30 virksomheder skaber et spændende inspirationsområde for alle, der er interesseret i profil-, promotion-, og gavesektoren. Branding Expo News har flere års erfaring, men det er første gang, messen bliver en del af Formland.

”Formland har en stærk profil på business to business markedet og har en del besøgende fra vores målgruppe i forvejen. Så vi tror på, at vi sammen kan give vores besøgende en super oplevelse. Vi vil på sigt gerne udvikle vores samarbejde med Formland”, siger Annette Andersen, der er daglig leder af Branding Expo News, i en pressemeddelelse.

Udlandet kommer til Formland
Formland Autumn 2015 får fint besøg, når den internationale havecenterkongres IGCA besøger messen. På kongressen bliver 200 deltagere fra 23 lande præsenteret for danske kvalitetsvarer.

”Vores deltagere er meget fascineret af begrebet ”New Nordic” inden for brugskunst, gastronomi og sågar tv-serier, og det hører vi, hvad enten de kommer fra USA, Japan, Sydeuropa eller Canada. Derfor er vi utroligt heldige med, at Formland falder i samme uge, som Danmark er vært for den internationale kongres”, siger Katrine Damsgaard-Sørensen fra Danske Havecentre i en pressemeddelelse.

Arrangørerne forventer sig også meget af det nye tiltag Nordic Buzz, som samler 100 kreative iværksættere fra de nordiske lande på et fælles område med individuelle stande. Her får iværksætterne mulighed for at få deres produkter frem i lyset, og de får hver især tilknyttet en mentor, som kan bidrage til videreudviklingen af deres idéer.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

18.11.2025Designbase.dk

SMVdanmark om europæisk regelforenkling: Betydningen kan næsten ikke overvurderes

18.11.2025Designbase.dk

Regeltyranni kvæler de små: “Vi har nået grænsen for, hvad danske virksomheder kan bære”

17.11.2025Designbase.dk

Sådan får du værdi ud af influencer-samarbejder

14.11.2025Designbase.dk

Unge fritages for betaling af am-bidrag fra 2026

12.11.2025Designbase.dk

Over 40 millioner på vej ud i livsstilsbranchen

12.11.2025Designbase.dk

Vildledende klistermærker på stegepander

11.11.2025Designbase.dk

Mere end 1 mia. kr. til SMV’ere

10.11.2025Designbase.dk

Private virksomheder øger deres grønne indkøb markant

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023