Future on Stage er en sand talentinkubator

Programmet dedikeret til unge og innovative designvirksomheder er nu åbent for ansøgninger til september 2025-udgaven af Maison&Objet og tilbyder en gratis stand på messen for de tre vindere

Future On Stage space - Maison&Objet Show, september 2024. Foto: Maison&Objet/Anne Emmanuelle Thion

Maison&Objet, den internationale messe med fokus på boligindretning, design og livsstil, har forpligtet sig til at støtte unge, innovative iværksættere. Det sker gennem launchpad-programmet, Future On Stage, og 7. marts er deadline for ansøgninger.

For at deltage kan interesserede besøge hjemmesiden og indsende en ansøgning. 

Det eksklusive Maison&Objet-initiativ er en sand talentinkubator og giver lovende unge brands, der er klar til at erobre deres marked, mulighed for at modtage ekspertvejledning og træde ind på den store scene med en gratis stand på messen som en del af supportpakken.

Ved hver september-udgave af messen udvælges tre nye virksomheder, som nyder godt af en kampagne rettet mod Maison&Objets internationale indkøbere. Programmet har allerede hjulpet med at lancere mærker, der siden har oplevet eksponentiel vækst, såsom Aluvi, Ostrea, Konqrit og mange andre, der fik deres debut gennem det unikke initiativ.

Hvad er der i vente for de tre vindere?

Vinderne udvælges af en jury af eksperter og afsløres på Maison&Objet Paris i september 2025.

  • En unik affyringsrampe for nye talenter, der tilbyder eksponering på en af verdens mest prestigefyldte internationale messer.
  • Øget synlighed blandt købere og investorer med et dedikeret udstillingsområde, der stilles gratis til rådighed, sammen med skræddersyet support fra brancheeksperter.
  • En enestående mulighed for at engagere sig i det internationale marked og samarbejde med nøgleaktører i sektoren.

 For at ansøge skal unge mærker opfylde følgende krav:

  • Grundlagt for mindre end tre år siden
  • Tilbyd produkter inden for boligindretning, design eller livsstil
  • Have en etableret brandidentitet (herunder visuel identitet og storytelling)
  • Har testet eller allerede markedsført deres produkter
  • Har aldrig udstillet på Maison&Objet Paris før

Læs mere på: Future On Stage - Maison&Objet

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

06.11.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Lübech Living åbner ny butik i Aalborg

06.11.2025Designbase.dk

Nuura trodser markedets modvind

05.11.2025Designbase.dk

Formex forvandler indgangen til et legesygt kageunivers

05.11.2025Designbase.dk

Inspiration og konkrete løsninger til fremtidens detailhandel

31.10.2025Designbase.dk

Naturlige juletræer i fokus på Christmasworld 2026

30.10.2025Designbase.dk

idd cologne 2025 forvandler Köln til international designscene

30.10.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Skab stemning med ekstra store lys fra Vance Kitira

29.10.2025Lübech Living ApS

Sponseret

OOhh har skabt udendørspotter, der kan stå ude hele året rundt

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023