Georg Jensen får nyt leadbureau

Designvirksomheden Georg Jensen indgår nu samarbejde med et nyt leadbureau. Første kampagne er en julekampagne med udgangspunkt i digitale oplevelser.

Georg Jensen har fået et nyt leadbureau: Umwelt. Umwelt blev valgt som Georg Jensens leadbureau allerede før sommerferien, og samarbejdet har nu medført, at Umwelt skal stå for hele den integrerede markedsføring. Det skriver bureaubiz.dk.

Første opgave for Umwelt er udviklingen af Georg Jensens julekampagne:

”Det er en stor og skøn opgave at stå for hele den integrerede julekampagne, som skal fungere på alle de markeder, hvor Georg Jensen er tilstede med sine 100 butikker”, siger Umwelts administrerende direktør Martin Michael Hansen til bureaubiz.dk.

Ifølge David Chu, som er CEO hos Georg Jensen, er Umwelt blevet valgt, fordi de er innovative og kan kombinere kreativitet med sund fornuft og hurtighed.

Georg Jensen har tidligere haft fast samarbejde med det amerikanske bureau Lipman.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.06.2025Kop & Kande

Sponseret

Ny direktør Kop & Kande

13.06.2025Designbase.dk

270.000 selskaber nærmer sig oplysningsfristen

12.06.2025Designbase.dk

17 % flere konkurser i maj

11.06.2025Designbase.dk

Flere kommuner løfter ikke ansvaret

09.06.2025Designbase.dk

Digitalisering kan øge omsætning og beskæftigelse

06.06.2025Designbase.dk

Fire megatrends øger kompleksiteten for virksomheder i 2025

05.06.2025Designbase.dk

Temu styrker indsatsen mod forfalskede produkter

05.06.2025Designbase.dk

Efterlysning: Hvor er Danmarks mest socialt ansvarlige virksomheder?

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023