Georg Jensen får nyt leadbureau

Designvirksomheden Georg Jensen indgår nu samarbejde med et nyt leadbureau. Første kampagne er en julekampagne med udgangspunkt i digitale oplevelser.

Georg Jensen har fået et nyt leadbureau: Umwelt. Umwelt blev valgt som Georg Jensens leadbureau allerede før sommerferien, og samarbejdet har nu medført, at Umwelt skal stå for hele den integrerede markedsføring. Det skriver bureaubiz.dk.

Første opgave for Umwelt er udviklingen af Georg Jensens julekampagne:

”Det er en stor og skøn opgave at stå for hele den integrerede julekampagne, som skal fungere på alle de markeder, hvor Georg Jensen er tilstede med sine 100 butikker”, siger Umwelts administrerende direktør Martin Michael Hansen til bureaubiz.dk.

Ifølge David Chu, som er CEO hos Georg Jensen, er Umwelt blevet valgt, fordi de er innovative og kan kombinere kreativitet med sund fornuft og hurtighed.

Georg Jensen har tidligere haft fast samarbejde med det amerikanske bureau Lipman.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

24.10.2025Designbase.dk

Flere gode nyheder til SMV’erne i ny finanslov

23.10.2025Designbase.dk

Nordiske virksomheder omsætter data til forretning

22.10.2025Designbase.dk

Bredt flertal vil trykke på pauseknap for EU-krav til bærerdygtighedsrapportering

22.10.2025Designbase.dk

Danmarks første AI-podcast om arbejdsmiljø

21.10.2025Designbase.dk

Myndighederne forlænger levetiden af dankort til erhverv

21.10.2025Designbase.dk

Nye vejledninger om forbudt brug af AI

21.10.2025Designbase.dk

Bymidten på dagsordenen til kommunalvalget

20.10.2025Designbase.dk

Tre ud af fire SMV’er kæmper med sene betalinger

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023