House Doctor Group skifter navn
Per 2. september 2019 har den familieejede virksomhed skiftet navn til Society of Lifestyle.
Siden 2001 har House Doctor Group designet interiør- og livsstilsprodukter. Med tiden er der kommet flere brands til og virksomhedens fire brands; House Doctor, Nicolas Vahé, Meraki og Monograph fortsætter alle uforandrede som selvstændige brands under Society of Lifestyle.
Navneskiftet betyder, at virksomheden lancerer nyt logo og en ny brandidentitet, der skal fungere som fælles fundament for virksomhedens brands.
Society of Lifestyles logo symboliserer et familietræ, der kaster nye frø i form af spændende produkter og inspirerende brands.
”Vores navn skal afspejle, hvem vi er, og hvad vi brænder for. Vi vil skabe et samlet livsstilsunivers, hvor du altid kan finde inspiration til at indrette et smukt og personligt hjem. Et hjem, der giver dig plads til at leve. Med Society of Lifestyle ønsker vi at fremhæve, at vi er en multibrand virksomhed. Society er de brands, vi har in-house, og Lifestyle er dét, der driver os”, lyder det i en pressemeddelelse fra Society of Lifestyle omkring det nye navn.
Se firmaets nye navn og identitet på www.societyoflifestyle.com