Louise Roe lancerer ny visuel identitet og kreativt studie

Louise Roe fornyer sig selv med en identitet, der fremover skal sætte tonen for virksomhedens designsprog.

Med et nyt logo og visuel identitet, vil Louise Roe gøre brandet og nye kollektioner endnu mere personlige. Den nye retning skal refinere virksomhedens tilgang til design.

”Nu viser den nye kollektion et bredere udvalg af naturlige og jordnære nuancer i organiske råmaterialer, og designgenstandene har en avant-garde og ’edgy’ stilform, der illusterer min stærke passion for enkelhed og minimalisme”, lyder det i fra Louise Roe Andersen.

Derudover kan designvirksomheden annoncere åbningen af The Roe Studio – et kreativt studie, hvor Louise Roe Andersen skal eksperimentere med nye designs.

- HCL

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.08.2025Formland

Sponseret

Bolig Mad Design-messen udvider med ny udgave i MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.dk

Plastindustrien om glippet plasttraktat: Vi har brug for globale løsninger

15.08.2025Designbase.dk

Teamtronic styrker sin europæiske position

14.08.2025Designbase.dk

Sommerens konkursfald dækker over stigende pres på erhvervslivet

13.08.2025Designbase.dk

AI stormer frem i erhvervslivet, mens nye regler træder i kraft

13.08.2025Designbase.dk

Eksporten til USA holder skindet på næsen

12.08.2025Designbase.dk

Investeringer i startups og innovatører

11.08.2025Designbase.dk

Få glæde af skattebesparelsen - men du skal slå til nu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023