Louise Roe lancerer ny visuel identitet og kreativt studie

Louise Roe fornyer sig selv med en identitet, der fremover skal sætte tonen for virksomhedens designsprog.

Med et nyt logo og visuel identitet, vil Louise Roe gøre brandet og nye kollektioner endnu mere personlige. Den nye retning skal refinere virksomhedens tilgang til design.

”Nu viser den nye kollektion et bredere udvalg af naturlige og jordnære nuancer i organiske råmaterialer, og designgenstandene har en avant-garde og ’edgy’ stilform, der illusterer min stærke passion for enkelhed og minimalisme”, lyder det i fra Louise Roe Andersen.

Derudover kan designvirksomheden annoncere åbningen af The Roe Studio – et kreativt studie, hvor Louise Roe Andersen skal eksperimentere med nye designs.

- HCL

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

30.04.2025Designbase.dk

CSRD-rapporteringskrav sat i bero

29.04.2025Dimex

Sponseret

Nordstil 2025: Livsstilsmessen i Hamborg, der sætter tonen for sæsonens trends

29.04.2025Designbase.dk

Ny analyse: Skrankepaver stort problem for danske virksomheder

29.04.2025Designbase.dk

2026-farverne siger “Velkommen hjem”

28.04.2025Designbase.dk

Temu skruer op for charmeoffensiven

25.04.2025Designbase.dk

Er du i tvivl om toldsatserne til USA? Nyt værktøj giver dig overblikket

24.04.2025Designbase.dk

Nye regler om generationsskifte

23.04.2025Designbase.dk

Nordiske startups indtager København

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023