Louise Roe lancerer ny visuel identitet og kreativt studie

Louise Roe fornyer sig selv med en identitet, der fremover skal sætte tonen for virksomhedens designsprog.

Med et nyt logo og visuel identitet, vil Louise Roe gøre brandet og nye kollektioner endnu mere personlige. Den nye retning skal refinere virksomhedens tilgang til design.

”Nu viser den nye kollektion et bredere udvalg af naturlige og jordnære nuancer i organiske råmaterialer, og designgenstandene har en avant-garde og ’edgy’ stilform, der illusterer min stærke passion for enkelhed og minimalisme”, lyder det i fra Louise Roe Andersen.

Derudover kan designvirksomheden annoncere åbningen af The Roe Studio – et kreativt studie, hvor Louise Roe Andersen skal eksperimentere med nye designs.

- HCL

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

03.11.2025Designbase.dk

Private virksomheder øger deres grønne indkøb markant

03.11.2025Designbase.dk

Kan din lønfastsættelse klare ”velkommen på forsiden”-testen?

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponseret

Witt Denmark A/S bringer EasyMotionSkin til Norden – ny æra for EMS-træning

27.10.2025Designbase.dk

Nye EU-regler om garanti og oplysninger i detailhandlen

27.10.2025Witt Denmark A/S

Sponseret

Witt Denmark A/S og Haier Europe indgår strategisk partnerskab for at accelerere vækst og innovation i Norden

24.10.2025Designbase.dk

Flere gode nyheder til SMV’erne i ny finanslov

23.10.2025Designbase.dk

Nordiske virksomheder omsætter data til forretning

22.10.2025Designbase.dk

Bredt flertal vil trykke på pauseknap for EU-krav til bærerdygtighedsrapportering

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023