Louise Roe lancerer ny visuel identitet og kreativt studie

Louise Roe fornyer sig selv med en identitet, der fremover skal sætte tonen for virksomhedens designsprog.

Med et nyt logo og visuel identitet, vil Louise Roe gøre brandet og nye kollektioner endnu mere personlige. Den nye retning skal refinere virksomhedens tilgang til design.

”Nu viser den nye kollektion et bredere udvalg af naturlige og jordnære nuancer i organiske råmaterialer, og designgenstandene har en avant-garde og ’edgy’ stilform, der illusterer min stærke passion for enkelhed og minimalisme”, lyder det i fra Louise Roe Andersen.

Derudover kan designvirksomheden annoncere åbningen af The Roe Studio – et kreativt studie, hvor Louise Roe Andersen skal eksperimentere med nye designs.

- HCL

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

19.03.2025Designbase.dk

Udvikling og anerkendelse holder Europas ældre i arbejde

18.03.2025Designbase.dk

4 ud af 10 virksomheder vil ikke søge kompensation i dag

17.03.2025Designbase.dk

Færre forretninger i Danmark – detailhandlen under pres

17.03.2025Designbase.dk

Husk fristen for udbetaling af den 5. ferieuge

14.03.2025Designbase.dk

Nye kapitalkrav ved stiftelse af ApS

13.03.2025Designbase.dk

Færre konkurser i Danmark januar

12.03.2025Xilium

Sponseret

Problemer med IT systemet? Kom jeres hovedpine til livs med automatiseringen af forretningssystemet

12.03.2025Designbase.dk

Stort millionboost til kvindelige iværksættere

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023