Marketingdirektør forlader B&O

Efter godt et år som marketingdirektør for det hæderkronede brand Bang & Olufsen forlader Peter Svarre efter eget ønske jobbet.

Det blev kun til 14 måneder som marketingdirektør for Bang & Olufsen.

Peter Svarre, der har været marketingdirektør for Bang & Olufsen siden 1. februar 2016, forlader formelt firmaet den 1. april efter endt barselsorlov. Det skriver markedsforing.dk.

– Det er helt udramatisk. Jeg vil bare hellere være selvstændig. Det giver mig en større frihed til at tænke tanker, holde foredrag og rådgive, siger Peter Svarre.

Selvom det ikke blev til mange måneder for Peter Svarre har han nået at søsætte projekter, som han er yderst stolt af, blandt andet ”Humblebragging”-filmen, der fortalte historien om, at B&O-ejere er virkelig glade for deres relativt dyre indkøb, men er ”tvunget” til af kulturen at hviske stoltheden ud til omgivelserne.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

25.11.2025Designbase.dk

Ny vejledning om kreditværdighedsvurdering

25.11.2025Designbase.dk

Forbrugerne er klar til Black Friday

20.11.2025Designbase.dk

Skattestyrelsen advarer virksomheder mod svig i leverandørkæden

19.11.2025Designbase.dk

Europæiske virksomheder kæmper med sene betalinger – de små rammes hårdest

18.11.2025Designbase.dk

SMVdanmark om europæisk regelforenkling: Betydningen kan næsten ikke overvurderes

18.11.2025Designbase.dk

Regeltyranni kvæler de små: “Vi har nået grænsen for, hvad danske virksomheder kan bære”

17.11.2025Designbase.dk

Sådan får du værdi ud af influencer-samarbejder

14.11.2025Designbase.dk

Unge fritages for betaling af am-bidrag fra 2026

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023