Oslo Design Fair lancerer ny salgs- og markedsføringskanal

Gennem en ny digital handelsplatform vil Oslo Design Fair gøre det mere enkelt at komme i kontakt med kunder.

Ifølge direktør Kathrine Jansen kan platformen give udstillere op til én million nye kunder.. Foto: Oslo Design Fair.

Nu skal det være endnu nemmere at komme tæt på mulige samarbejdspartnere og kunder. Det er i hvert fald Oslo Design Fairs mission med den nye platform Ribbon B2B. 

Hvis man spørger messens direktør, Kathrine Jansen, er man nemlig ikke i tvivl om, at handelsplatformen repræsenterer en vigtig udvikling af arrangementet. 

Ribbon B2B udvider blandt andet den sammenlagte salgsperiode for alle udstillere fra seks dage til seks måneder fordelt på to messer til næste år.

Ifølge direktøren viser erfaring også, at Ribbon B2B vil kunne bidrage til op mod en femdobling af salgsordrer for udstillere, som bruger platformen.

Platformen er nemlig allerede blevet testet hos andre interiørmesser – heriblandt Shoppe Objekt i New York og Art Düsseldorf.

Ifølge Kathrine Jansen vil platformen også gøre den fysiske oplevelse ved messen endnu bedre.

”For mange indkøbere er det vigtigt at kunne se, føle og opleve produkterne, før man tager den endelige købsbeslutning. Det er fortsat vores fokus på Oslo Design Fair, men nu vil Ribbon B2B højne oplevelsen ved at lave et tidligt match mellem køber og sælger i tiden op til det fysiske møde,” siger hun og fortsætter:

”Vi inviterer også internationale købere ind, hvilket betyder, at man kan få en endnu større kundekreds end før – gennem disse partnerskaber kan man potentielt nå op til én million nye kunder.”

- HCL

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

02.12.2025Designbase.dk

JYSK sætter ny standard med rekordresultater i 2024/25

02.12.2025Designbase.dk

Danish Design Award 2025: Innovation og ansvar i dansk design

02.12.2025Designbase.dk

AI rykker ind på butiksgulvet – nu kan de små detailhandlere også være med

01.12.2025Designbase.dk

Det skal være lettere for medarbejdere at overtage virksomheden

01.12.2025Designbase.dk

Stabilt niveau for tomme butikslokaler før julehandel

25.11.2025Designbase.dk

Ny vejledning om kreditværdighedsvurdering

25.11.2025Designbase.dk

Forbrugerne er klar til Black Friday

20.11.2025Designbase.dk

Skattestyrelsen advarer virksomheder mod svig i leverandørkæden

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023