Rapport om den amerikanske interiørbranche
Ny IHA-rapport om branchens tilstand hjælper med at skære igennem tågen
Foto: IHA
At forretningsplanlægning og usikkerhed ikke harmonerer, kan være århundredets underdrivelse i betragtning af nutidens kommercielle landskab. Og det amerikanske marked er en meget usikker markedsplatform som tiderne er lige nu. Arbejder man på det amerikanske marked, og vil man have et bedre indblik, kan man med fordel læse IHAs markedsrapporter, der kommer i tre dele over de kommende måneder
For når e planlægning udfordres af omstændigheder uden for kontrol, forstærker det behovet for og muligheden for at revurdere alle facetter af en virksomhed for at styrke de grundlæggende forhold, der kan hjælpe med at afværge passivitet, der kan bidrage til strategisk lammelse. Mange organisationer føler sig hjælpeløse over for endnu en hidtil uset forretningskrise netop nu.
Strategisk vision er meningsløs uden præcision, selv i tider med relativ klarhed. Indsatsen er endnu højere nu, hvor det kan være svært at se den næste måned, den næste uge, selv den næste dag gennem tågen, der opsluger markedet
IHA's State of the Industry-rapport fra 2025 blev udviklet til at være et omfattende, indsigtsfuldt nyt værktøj til at hjælpe bolig- og husholdningsudstyrsindustrien med at styre bedre igennem, når de udvikler og lægger planer for alle typer markedsforhold, især usikre forretningsmiljøer.
IHA's State of the Industry 2025 er en sammenfatning af et voksende arsenal af eksklusive markedsundersøgelsesrapporter bestilt af International Housewares Association i de seneste år, hvor beregningen til at forudsige salgsmuligheder har lænet sig mod at få en dybere, skarpere forståelse af, hvordan forbrugeren lever, hvad forbrugeren tænker, og hvad forbrugeren har brug for og ønsker.
IHA's status for branchen 2025 vil blive præsenteret af HomePage News i tre dele i løbet af de næste par måneder.
Den første del, MarketScope, udkom 1. maj og danner grundlaget for den samlede rapport med husholdningsartikler, markedsstørrelse og vækstdata og indsigt leveret af markedsundersøgelses- og analysefirmaet Circana.
Dette vil blive fulgt op i juni af MarketOutlook, der præsenterer resultaterne af en IHA-bestilt undersøgelse fra Morning Consult, der afslører forbrugernes købshensigt og drivere i vigtige husholdningsartikler. 2025 State of the Industry kulminerer i juli med en opdateret udgave af IHA's MarketWatch, der præsenterer IHA-bestilt forskning fra Springboard Futures om forbrugernes spise- og boligtendenser og deres potentiale til at påvirke salget af boliger og husholdningsartikler.
IHA vil fortsætte med at bakke op om årlige forskningsrapporter som Occasions og At-Home Entertaining Reports, hvoraf de næste udgaver vil blive udgivet af HomePage News i fjerde kvartal af 2025.
IHA's State of the Industry-banner vil tjene som et bredere fundament for IHA's ekspanderende markedsundersøgelses- og analyseprogram. I sit formål om at udstyre beslutningstagere om hjem og husholdningsartikler med ekstra markedsklarhed, er det hensigten, at årsrapporten skal udvikle sig som en flydende ressource, der tilpasser sig branchens skiftende informationsbehov.
På den måde er IHA's State of the Industry en repræsentation af en branche, der fortsætter med at tilpasse sig ved at anvende mere præcision på den strategiske vision, der kræves for at skabe forretningsplaner, der er bedre grundede og positionerede i forhold til at skære igennem den tykke tåge af usikkerhed.