Tendence Village

Networking og nye indkøbsimpulser er i højsædet på Tendence Frankfurt.

Tendence Village. Foto: Christof Herdt, Messe Frankfurt.

Messen, der kører fra 24.-27. juni 2017 præsenterer for anden gang deres Village område. Her viser ti førende brands hvordan produkter kan arrangeres mest effektivt i forhold til Point-of-Sales. De ti brands er Cedon Museumshops, Charles + Marie, Design im Dorf, Donkey Products, Good Old Friends, Gift Company, Mark’s Europe, Paperproducts Design, Reisenthel Accessoires og Werkhaus.

Tendence Village er opstået som et fælles initiativ mellem Messe Frankfurt og udstillerne på Tendence og tilbyder et åndehul på messen, hvor networking med kollegaer er i højsædet. En af de deltagende udstillere Gift Company’s CEO Christian Schmidt udtaler: "Village er en oase af ro, hvor besøgende kan undslippe messens travlhed, møde deres kolleger og holde diskussioner med dem".

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.10.2025Designbase.dk

Generationsskifte har lige nu historisk gode vilkår

13.10.2025Designbase.dk

Konkursbilledet i Danmark: Stigning på 10 procent vækker bekymring

10.10.2025Designbase.dk

Fratræk din købsmoms på bogføringstidspunktet

08.10.2025Designbase.dk

Sådan kan AI skabe værdi og styrke konkurrencekraften i SMV'er

07.10.2025Designbase.dk

Sådan beskattes personalegoder i 2026

07.10.2025Designbase.dk

Et mere robust betalingsberedskab hilses velkomment

03.10.2025Designbase.dk

Nye regler om grøn markedsføring skærper kravene til virksomhederne

02.10.2025Designbase.dk

Unik viden om ledere

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023