H&M præsenterer nyt design-koncept

Svenske H&M er klar med et helt nyt butikskoncept, som vil fokusere på simpelt, tidløst og funktionelt design. Det skriver modekoncernen ifølge detailfolk.dk i sin seneste regnskabsrapport.

H&M lancerer snart en helt ny linje af designbutikker, under navnet Arket, der vil fokusere på simpelt og tidsløst design. I de nye Arket-butikker vil der både være tøjkollektioner og et mindre udvalg af produkter til hjemmet på hylderne. Prisen vil være en smule højere, end kunderne er vant til fra H&M-butikkerne, men samtidig bliver der også plads til mærker udefra, skriver detailfolk.dk.

Hvis pladsen ellers tillader det, kommer der også til at være en café i butikkerne. Her vil fokus være på det nye nordiske køkken.

Den første Arket-butik åbner i London til efteråret, men lige efter følger Bruxelles, München og København, lyder meldingen fra H&M.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

16.10.2025Designbase.dk

JYSK tredobler bonus til butiksmedarbejdere efter rekordår

15.10.2025Designbase.dk

6 ting, du skal vide om danskernes forbrug på nettet

13.10.2025Designbase.dk

Generationsskifte har lige nu historisk gode vilkår

13.10.2025Designbase.dk

Konkursbilledet i Danmark: Stigning på 10 procent vækker bekymring

10.10.2025Designbase.dk

Fratræk din købsmoms på bogføringstidspunktet

08.10.2025Designbase.dk

Sådan kan AI skabe værdi og styrke konkurrencekraften i SMV'er

07.10.2025Designbase.dk

Sådan beskattes personalegoder i 2026

07.10.2025Designbase.dk

Et mere robust betalingsberedskab hilses velkomment

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023