Mario Trimarchi
26.01.2016Designbase.dk
Historien skal fortælles
Mario Trimarchi er hjernen bag Alessis nye visuelle identitet, han har skabt virksomhedens Super & Popular-koncept og designet produkter. Jeg tænker altid i helheder. I produkt, emballage og kommunikation. For det handler om, at der skal fortælles en historie. Det er den, forbrugerne køber, siger Marco Trimarchi.
Tema: De ultimative køkkenredskaber – kvalitet, funktion og design
Tema: Soveværelset - skab ro og harmoni
Tema: Julestemning med merværdi
Tema: Nyheder, møder og inspiration på møbelmessen i Göteborg
Tema: Nyheder, stærkt netværk & fagligt program i topklasse
Tema: Nordstil Summer 2025 - fornyelse og forretning i balance
Hold dig opdateret med designbase.dk
Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.