Ny salgs- og marketingschef hos Ib Laursen

Ib Laursen har fået en ny salgs- og marketingschef.

Ib Laursen Aps har per 1. juni 2014 ansat Thomas Ewald som salgs- og marketingchef. Ansættelsen er sket for at styrke og udvikle Ib Laursens position som en af Skandinaviens førende trendsættere inden for brugskunst og interiør/exteriør. 

Thomas Ewald medbringer erfaring i forretningsudvikling fra tidligere ansættelser i kæde- og produktionsled og vil således være en central brik i det videre arbejde med at fortsætte Ib Laursens positive salgsmæssige udvikling.  Thomas Ewald indgår desuden i ledergruppen hos Ib Laursen, ligesom han bliver en del af Ib Laursens stærke salgsteam, hvor han sammen med sælgere og agenter vil være med til at udbrede kendskabet til Ib Laursens unikke produkter inden for Nordisk Homestyle.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

20.11.2025Designbase.dk

Skattestyrelsen advarer virksomheder mod svig i leverandørkæden

19.11.2025Designbase.dk

Europæiske virksomheder kæmper med sene betalinger – de små rammes hårdest

18.11.2025Designbase.dk

SMVdanmark om europæisk regelforenkling: Betydningen kan næsten ikke overvurderes

18.11.2025Designbase.dk

Regeltyranni kvæler de små: “Vi har nået grænsen for, hvad danske virksomheder kan bære”

17.11.2025Designbase.dk

Sådan får du værdi ud af influencer-samarbejder

14.11.2025Designbase.dk

Unge fritages for betaling af am-bidrag fra 2026

12.11.2025Designbase.dk

Over 40 millioner på vej ud i livsstilsbranchen

12.11.2025Designbase.dk

Vildledende klistermærker på stegepander

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023