Basic & More når ny milepæl

Den 21. november åbner Basic & More ny butik i Næstved Storcenter, der blandt andet sælger boliginteriør og isenkram fra rest- og overskudslagre.

Foto: Basic & More

Basic & More slår på torsdag dørene op til en ny livsstilsbutik i Næstved Storcenter med kernekonceptet ’Mere inspiration. Mindre pris’. Butikken fører et bredt sortiment af prisvenligt boliginteriør, keramik og isenkram, der blandt andet kommer fra overskudslagre, har små skønhedsfejl, er fejlemballerede eller udgåede varer, samt et sortiment af egne varer.

”Åbningen af vores nye butik markerer en vigtig milepæl som vores 20. butik i Danmark. Med åbningen fuldender vi vores mål om at etablere ti nye fysiske butikker i år. Vi glæder os til at blive en del af lokalsamfundet i Næstved og tilbyde lokalområdet et bredt udvalg af livsstilsvarer til lave priser,” siger Søren Bryske Larsen, administrerende direktør i Basic & More.

Næstved Storcenters Mangagement Centerdirektør Alida Christiansen forventer, at butikken vil blive godt modtaget af lokalområdet.

”Vi ser frem til at byde Basic & More velkommen i centeret. Deres varierede udvalg af livsstilsprodukter er et perfekt supplement til vores eksisterende butikker og tapper ind i vores besøgendes ønsker. Placeringen ved hovedindgangen til Midter Torv gør det nemt for kunderne at finde alt fra boligartikler og plejeprodukter til værtindegaver,” siger Alida Christiansen og tilføjer:

”Med 35 års historie som center har vi en trofast og loyal kundebase, der værdsætter nye og spændende tiltag. Vi sætter stor pris på det konstruktive samarbejde med Basic & More, som har gjort hele processen både gnidningsfri og effektiv.”

Vi køber billigt, og vi sælger billigt

Hos Basic & More kan kunderne hver uge opleve helt nye varer på hylderne, heriblandt originale mærkevarer udvalgt efter mantraet: ”Vi køber billigt, og vi sælger billigt”. Butikken tilbyder et fast sortiment under eget brand, men størstedelen af produkterne kommer fra både danske og internationale brands.

”Vores sortiment spænder bredt fra isenkram og boliginteriør til keramik, accessories, mad og delikatesser. I stedet for at kunderne skal rundt i flere butikker, ønsker vi at tilbyde en bekvem shoppingoplevelse, hvor kunderne kan finde ting til både hjemmet, sig selv eller en særlig person samme sted,” siger Søren Bryske Larsen.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

18.09.2025Designbase.dk

Spring Copenhagen lancerer Gavebrevkassen

17.09.2025Designbase.dk

Julehåndværk der holder

16.09.2025Designbase.dk

Evighedsbuketter med stil – og samvittighed

15.09.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Nostalgi i smukt nyt design

11.09.2025Designbase.dk

idd cologne forbereder sig på sin debut

09.09.2025Lübech Living ApS

Sponseret

OOhh tilføjer varme og elegance til julen med farven Wine

09.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

The Big Five er landet – og de er vilde med god stemning

05.09.2025Designbase.dk

Julen er både følelser og forretning

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023