Fiskars støtter brysterne

Den 1. oktober lancerer Fiskars en ny udgave af deres ikoniske saks. Formålet er at skabe bevidsthed om og samle penge ind til forskning i brystkræft

Foto: Fiskars

Den klassiske orange universalsaks fra Fiskars har fået en makeover. I et nyt samarbejde med Støt Brysterne lancerer den finske virksomhed en saks med brystmotiv i lyserød, hvor der går 20 kroner for hver solgt saks til Støt Brysterne.

Støt Brysterne er Kræftens Bekæmpelses brystkræftkampagne, hvor blandt andet også de velkendte lyserøde sløjfer stammer fra. Lige nu kan man desuden købe to armbånd i henholdsvis lyserød/sølv og bordeaux/guld, som er designet i samarbejde med model, influencer og forfatter Cecilie Haugaard. Disse sælges i flere dagligvarebutikker samt Matas.

Fiskars lyserøde saks er tilgængelige hos udvalgte forhandlere fra d. 1. oktober, og sælges året ud eller så længe lager haves.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.06.2025Designbase.dk

Formland eventpartner i The Circular Furniture Network

12.06.2025Designbase.dk

Norsk design på 3daysofdesign i København

11.06.2025Designbase.dk

Jensen sover ikke i timen – vinder Svaneprisen

10.06.2025Designbase.dk

Hall Haus: En dristig vision for designdistriktet

09.06.2025Formland

Sponseret

Nyfortolket Greenhouse-univers på Formland

09.06.2025Formland

Sponseret

Nyt trendunivers på Formland: Nuova Nostalgia

09.06.2025Formland

Sponseret

Hvordan ser fremtiden ud for interiør, forbrugeradfærd og detailhandel?

04.06.2025Designbase.dk

Red Dot Design Award til Jacob Jensen

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023