Fiskars støtter brysterne

Den 1. oktober lancerer Fiskars en ny udgave af deres ikoniske saks. Formålet er at skabe bevidsthed om og samle penge ind til forskning i brystkræft

Foto: Fiskars

Den klassiske orange universalsaks fra Fiskars har fået en makeover. I et nyt samarbejde med Støt Brysterne lancerer den finske virksomhed en saks med brystmotiv i lyserød, hvor der går 20 kroner for hver solgt saks til Støt Brysterne.

Støt Brysterne er Kræftens Bekæmpelses brystkræftkampagne, hvor blandt andet også de velkendte lyserøde sløjfer stammer fra. Lige nu kan man desuden købe to armbånd i henholdsvis lyserød/sølv og bordeaux/guld, som er designet i samarbejde med model, influencer og forfatter Cecilie Haugaard. Disse sælges i flere dagligvarebutikker samt Matas.

Fiskars lyserøde saks er tilgængelige hos udvalgte forhandlere fra d. 1. oktober, og sælges året ud eller så længe lager haves.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

07.11.2025Lübech Living ApS

Sponseret

OOhh Private Label: Skræddersyede designløsninger med ansvarlig produktion i centrum

06.11.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Lübech Living åbner ny butik i Aalborg

06.11.2025Designbase.dk

Nuura trodser markedets modvind

05.11.2025Designbase.dk

Formex forvandler indgangen til et legesygt kageunivers

05.11.2025Designbase.dk

Inspiration og konkrete løsninger til fremtidens detailhandel

31.10.2025Designbase.dk

Naturlige juletræer i fokus på Christmasworld 2026

30.10.2025Designbase.dk

idd cologne 2025 forvandler Köln til international designscene

30.10.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Skab stemning med ekstra store lys fra Vance Kitira

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023