Fiskars støtter brysterne

Den 1. oktober lancerer Fiskars en ny udgave af deres ikoniske saks. Formålet er at skabe bevidsthed om og samle penge ind til forskning i brystkræft

Foto: Fiskars

Den klassiske orange universalsaks fra Fiskars har fået en makeover. I et nyt samarbejde med Støt Brysterne lancerer den finske virksomhed en saks med brystmotiv i lyserød, hvor der går 20 kroner for hver solgt saks til Støt Brysterne.

Støt Brysterne er Kræftens Bekæmpelses brystkræftkampagne, hvor blandt andet også de velkendte lyserøde sløjfer stammer fra. Lige nu kan man desuden købe to armbånd i henholdsvis lyserød/sølv og bordeaux/guld, som er designet i samarbejde med model, influencer og forfatter Cecilie Haugaard. Disse sælges i flere dagligvarebutikker samt Matas.

Fiskars lyserøde saks er tilgængelige hos udvalgte forhandlere fra d. 1. oktober, og sælges året ud eller så længe lager haves.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.10.2025Designbase.dk

Skandinavisk æstetik, rene ingredienser og stærkt mersalg

17.10.2025Designbase.dk

Salone del Mobile.Milano møder Riyadh – et nyt kapitel for global design

16.10.2025Designbase.dk

Basic & More får prisen for bedste detailkoncept i Norden

14.10.2025Designbase.dk

Fire dage med inspiration idéudveksling og designkultur

14.10.2025Designbase.dk

Et nyt løfte. En ny æstetik. Og en ny måde at være designbrand på

14.10.2025Designbase.dk

Julestemningen er positiv

13.10.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Vidensdeling på tværs af grænser

10.10.2025Dimex aps

Sponseret

Christmasworld, Creativeworld og Ambiente

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023