Honningens sødme

PR-foto..

Årets KitchenAid farve, Honey, er skabt til at imødekomme den længsel efter varme, som et fællesskab normalt byder på. Farven er varm og har en dyb gyldenorange undertone, der udstråler positivitet og varme. 

“For KitchenAid er det i stigende grad blevet tydeligt, at den menneskelige varme og sammenhørighed er altafgørende”, siger Cecilia Liss, head of KitchenAid Nordics.

“Honning er ikke kun en ingrediens, vi bruger i opskrifter verden rundt; hos KitchenAid er det også en invitation til at skabe og pleje forbindelser samt en påmindelse om alt det skønne ved fællesskab. Gennem farven Honey bringer KitchenAid en ny måde at knytte bånd på og giver samtidigt et ekstra strejf af varme direkte på køkkenbordet”, fortsætter hun.

Med årets farve er målet at skrue op for inspirationen i køkkenet gennem design og farver, hvilket allerede begyndte da KitchenAid lancerede sine første farvede produkter i 1955.

- HCL

Artikler

02.10.2023|Designbase.dk

Ti års forrygende fristelser

02.10.2023|Designbase.dk

Skal din virksomhed være cirkulær?

02.10.2023|Designbase.dk

Det betyder den nye ”emballagelov”

29.09.2023|Designbase.dk

Bløde køkkenfristelser

28.09.2023|Designbase.dk

Ny undersøgelse viser trends for fremtidens byliv

28.09.2023|Designbase.dk

Maison&Objet: På en jagt efter oplevelser

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023