Imerco gør tilbudsavis til et aktivt tilvalg

Imerco ændrer i distributionen af sin tilbudsavis. Det bliver derfor et aktivt tilvalg for den enkelte forbruger at modtage Imercos tilbudsavis fra januar 2017.

Flere og flere danskere læser tilbudsaviser via hjemmesider, sociale medier eller apps, og samtidig er der flere, som tilmelder sig Nej Tak+ ordningen eller helt fravælger reklamer i postkassen. Det har Imerco taget konskvensen af ved fra årsskiftet at tilbyde forbrugerne aktivt at tilmelde sig deres tilbudsavis.

”Vi har valgt at ændre i distributionen af vores tilbudsavis, så vi bedre kan målrette omdelingen af tilbudsavisen, og samtidig er det en mere miljøvenlig løsning. Vi ser det som en klar fordel, at de kunder, som rent faktisk er interesseret i vores tilbudsavis, selv går ind og tilmelder sig avisen,” siger marketing- og kommunikationschef Mette Willingshøj.

Hun fortsætter: ”Vi skal følge med udviklingen og være til stede dér, hvor vores kunder søger efter vores tilbudsavis. Men vi skal også holde fast i printudgaven af tilbudsavisen, da der stadig er mange af vores kunder, som efterspørger den fysiske avis. Derfor fastholder vi omdelingen af den fysiske tilbudsavis i nærområderne omkring vores butikker. Med ændringen af vores distribution har vi fundet den perfekte kombination med en mere målrettet omdeling og muligheden for, at vores kunder aktivt kan gå ind og tilmelde sig vores tilbudsavis, så de stadig får den leveret i deres postkasse.”

Pr. 1. januar 2017 vil PostNord således stå for omdelingen af Imercos tilbudsavis. Medlemmer af Nej Tak+ ordningen vil fra den 28. februar 2017 ikke længere få tilbudsavisen i postkassen.

aida a/s

Sponseret

Skab varme i køkkenet med RAW teak – naturlige redskaber med rodfæste i nordisk æstetik

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

25.11.2025Designbase.dk

Ny vejledning om kreditværdighedsvurdering

25.11.2025Designbase.dk

Forbrugerne er klar til Black Friday

20.11.2025Designbase.dk

Skattestyrelsen advarer virksomheder mod svig i leverandørkæden

19.11.2025Designbase.dk

Europæiske virksomheder kæmper med sene betalinger – de små rammes hårdest

18.11.2025Designbase.dk

SMVdanmark om europæisk regelforenkling: Betydningen kan næsten ikke overvurderes

18.11.2025Designbase.dk

Regeltyranni kvæler de små: “Vi har nået grænsen for, hvad danske virksomheder kan bære”

17.11.2025Designbase.dk

Sådan får du værdi ud af influencer-samarbejder

14.11.2025Designbase.dk

Unge fritages for betaling af am-bidrag fra 2026

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023