Et mere maskulint designikon

’Margrethe’-skålen, det prisvindende designikon opkaldt efter dronning Margrethe 2., har med mere end 25 millioner solgte eksemplarer på verdensplan for længst slået sig fast som et uundgåeligt samleobjekt, man ikke kan komme udenom i husholdningen!

Og denne sæson har skåleserien altså fået en maskulin makeover.

Med fokus på klassisk sort introducerer Rosti nu mørke, transparente låg til ’Margrethe’-serien, der udtryksmæssigt passer til efterårets kølighed og fuldender de sorte skålesæt.

De sorte skåle er lavet i det karakteristiske, kvalitetsstærke melamin, der ligesom resten af serien holder formen og kan tåle maskinvask, og de nye låg emmer af praktikalitet og kan gemme på indholdet og forlænge dets levetid.

Fuldend det maskuline look med grydeskeer ligeledes i sort.

Find ’Margrethe’-serien på https://www.rostishop.dk eller hos en lang række isenkræmmere og stormagasiner.

Mere fra...

15.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

FRA MAT TIL BLANK: THEBE-KLASSIKEREN FÅR NY GLANS

10.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

Beast - blenderen, der gør din morgenrutine lettere

09.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

RETROKLASSIKEREN FOCUS DE LUXE FEJRER 70-ÅRS JUBILÆUM

09.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

The Big Five er landet – og de er vilde med god stemning

08.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

Gaveidéer fra Jacob Jensen: Design, du har lyst til at give videre

18.08.2025F&H Group A/S

Sponseret

Lad søvnen være skærmfri

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Copyright 2023