Artikler virksomheden er nævnt i
16.09.2025Designbase.dk
Evighedsbuketter med stil – og samvittighed
Aura Copenhagen giver liv til kunstige blomster. For et år siden gjorde to unge piger deres projekt på KEA til virkelighed. De sælger kunstige blomster på abonnement til virksomheder og nu tager de skridtet videre ind i detailhandlen med Hamonoya som partner.
01.07.2025Designbase.dk
Hun er en popcornmaskine af ideer
Fra keramik til træ: The Clay Play skaber nye kreative flag – og Hamonoya tager dem ud på det skandinaviske marked. Med det får Annemette Klit-Nygaard frigivet tid til at koncentrere sig om det kreative. Men stilen vil ikke ændre sig: ”Jeg laver ting, der får folk til at smile, og jeg kan ikke lade være med at putte et ’hov!’ eller et lille skævt glimt ind,” siger hun.
25.07.2024Designbase.dk
Kay Bojesens design til bordet får nyt liv
Kay Bojesen og Hamonoya har indgået et samarbejde. Det betyder, at brandet i højere grad kan udvikle sig og styrke sin position i markedet. For mens Sus Bojesen Rosenqvist fra Kay Bojesen nu kan koncentrere sig om det kreative, B2B-kunderne og hospitality markedet inden for tablewear, tager Eva Veileborg Hald fra Hamonoya sig af salget til detailhandlen.
29.04.2024Designbase.dk
Det smukt dækkede bord
Det smukt dækkede bord er essentielt for design- og interiørbranchen. Det er branchens core, og det er her, der kan skabes spændende, inspirerende designoplevelser ude i butikkerne. Oplevelser, som kan give forbrugerne nye ideer til kreative løsninger og spændende køb.