House Doctor Group bliver til Society of Lifestyle
Siden 2001 har House Doctor Group designet interiør- og livsstilsprodukter til den stilbevidste forbruger. Først med brandet House Doctor, og siden er både Nicolas Vahé, Meraki og Monograph føjet til porteføljen.
Per 1. september skifter den familieejede virksomhed navn til Society of Lifestyle.
”Vores navn skal afspejle, hvem vi er, og hvad vi brænder for. Vi vil skabe et samlet livsstilsunivers, hvor du altid kan finde inspiration til at indrette et smukt og personligt hjem. Et hjem, der giver dig plads til at leve”, siger CEO Klaus Juhl Pedersen og fortsætter:
”Med Society of Lifestyle ønsker vi at fremhæve, at vi er en multibrand virksomhed. Society er de brands, vi har in-house, og Lifestyle er dét, der driver os. Vi vil tilbyde vores kunder produkter, nyheder og brands, der rammer tidens trends og forbrugertendenser. Dét vil vi opnå ved at holde fast i vores passion for interiør, design, mad, stil og velvære og ved hele tiden at være i bevægelse, nyskabende og kreative.”
Fire brands. Én familie.
Virksomhedens fire brands House Doctor, Nicolas Vahé, Meraki og Monograph fortsætter alle uforandrede som selvstændige brands under Society of Lifestyle.
Navneskiftet betyder, at virksomheden fra den 1. september lancerer nyt logo og en ny brandidentitet, der skal fungere som fælles fundament for virksomhedens brands.
FAKTA OM SOCIETY OF LIFESTYLE
Society of Lifestyle er stadig en familieejet virksomhed. Interiørvirksomheden blev grundlagt af søskende-trioen Gitte Juhl Capel, Rikke Juhl Jensen og Klaus Juhl Pedersen i 2001 under navnet House Doctor. I 2011 blev virksomheden udvidet med gourmetbrandet Nicolas Vahé. I 2013 kom velværebrandet Meraki til og i 2015 Monograph – et brand, der skaber stilrene kontorartikler og opbevaringsløsninger.
Society of Lifestyles logo symboliserer et familietræ, der kaster nye frø i form af spændende produkter og inspirerende brands.