Japansk inspiration

Nyt koncept fra The Organic Company.

The Cloth fra The Organic Company er ikke alene en ny produktkategori– det er også et helt nyt koncept. Inspirationen til The Cloth er hentet fra den japanske tradition med at bruge et firkantet stykke stof (Furoshiki) på mange forskellige måder og med mange forskellige formål. Og bruge det igen og igen. Til indpakning af madpakken, når der købes ind, til gaveindpakning og meget mere.

Derfor lancerer The Organic Company nu seks varianter i produktserien med grafisk kunst af fire designere. The Cloth findes i størrelsen 90 x 90 centimeter og er produceret i blødt og luftigt 100 procent økologisk GOTS-certificeret bomuld.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

16.09.2025Designbase.dk

Evighedsbuketter med stil – og samvittighed

15.09.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Nostalgi i smukt nyt design

11.09.2025Designbase.dk

idd cologne forbereder sig på sin debut

09.09.2025Lübech Living ApS

Sponseret

OOhh tilføjer varme og elegance til julen med farven Wine

09.09.2025F&H Group A/S

Sponseret

The Big Five er landet – og de er vilde med god stemning

05.09.2025Designbase.dk

Julen er både følelser og forretning

04.09.2025Designbase.dk

Bolig Mad Design-messen udvider

03.09.2025Designbase.dk

Positiv stemning i markedet

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023