Broste Copenhagen introducerer ny identitet

Foto: Broste Copenhagen..

Broste Copenhagen har netop lanceret en ny brandidentitet, der virksomhedens essens. Sammen med deres nye AW22-kolletion introduceres det nye logo og tagline: Home is where the B is.

Selvom udseendet har ændret sig, er designet stadig det samme.

“Broste Copenhagen er indbydende design, der gør dine rum hjemlige og dit hjem hyggeligt. Vi skaber produkter, der ikke er fortænkte; designs, der ikke er forcerede. Hos Broste Copenhagen laver vi ikke kunst. Vi laver godt design, der er smukkest, når det bliver brugt. Vi sætter fællesskabet over individet, hygge over excentricitet, charme over sofistikation. Vi vil hellere være det rette valg for de mange, end det sublime valg for de udvalgte få”, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med den nye identitet introducerer Broste Copenhagen en ny unik skrifttype og grafik.

- HCL

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

17.06.2025Designbase.dk

Nyt værktøj skal skabe et sundere psykosocialt arbejdsmiljø

13.06.2025Kop & Kande

Sponseret

Ny direktør Kop & Kande

13.06.2025Designbase.dk

270.000 selskaber nærmer sig oplysningsfristen

12.06.2025Designbase.dk

17 % flere konkurser i maj

11.06.2025Designbase.dk

Flere kommuner løfter ikke ansvaret

09.06.2025Designbase.dk

Digitalisering kan øge omsætning og beskæftigelse

06.06.2025Designbase.dk

Fire megatrends øger kompleksiteten for virksomheder i 2025

05.06.2025Designbase.dk

Temu styrker indsatsen mod forfalskede produkter

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023