Broste Copenhagen introducerer ny identitet

Foto: Broste Copenhagen..

Broste Copenhagen har netop lanceret en ny brandidentitet, der virksomhedens essens. Sammen med deres nye AW22-kolletion introduceres det nye logo og tagline: Home is where the B is.

Selvom udseendet har ændret sig, er designet stadig det samme.

“Broste Copenhagen er indbydende design, der gør dine rum hjemlige og dit hjem hyggeligt. Vi skaber produkter, der ikke er fortænkte; designs, der ikke er forcerede. Hos Broste Copenhagen laver vi ikke kunst. Vi laver godt design, der er smukkest, når det bliver brugt. Vi sætter fællesskabet over individet, hygge over excentricitet, charme over sofistikation. Vi vil hellere være det rette valg for de mange, end det sublime valg for de udvalgte få”, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med den nye identitet introducerer Broste Copenhagen en ny unik skrifttype og grafik.

- HCL

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

16.09.2025Designbase.dk

Tilfreds med aftale om producentansvar

15.09.2025Witt Denmark A/S

Sponseret

Sommelier fra Michelin-restauranten Restaurant domæne vinder verdensmesterskab for unge sommelierer

15.09.2025Designbase.dk

Få styr på reglerne om tilbud til Black Friday og jul

15.09.2025Designbase.dk

Konkursudviklingen for august 2025

12.09.2025Designbase.dk

Skattelettelser på vej til mange danskere

11.09.2025Designbase.dk

Salling skriver historie og slår dørene op i København

10.09.2025Designbase.dk

Sådan kan du spare op til 40 % på kortgebyrer

10.09.2025Designbase.dk

Se udgifterne til producentansvaret for emballage i 2025

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023