Nyt spisestel fra nyt designbrand

F&H lancerer nyt designbrand med designeren Rasmus Falkenberg og den populære madskribent Anne Larsen.

Pressebillede: Nudge / F&H.

Det nye designbrand har fået navnet Nudge, der bygger på det moderne ’nudging’-koncept. Og brandets første produkt er et elegant, enkelt stel i bløde toner, der giver et kærligt skub til iscenesættelse af mad på en sundere, mere indbydende måde.

Baseret på Falkenbergs gennemgående sans for form og funktionalitet og Larsens ’Tender Loving Care’-begreb inviterer stellet til tilrettelagt etagespisning og hverdagsforkælelse. En varm drik med separat snack. En pastaret med separat salat. Nudges nye stel er enkelt og de organisk formede dele kommer i farverne, cream, roseberry, kale green og liquorice, og kan sagtens mikses på kryds og tværs af farver.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

12.09.2025Designbase.dk

Skattelettelser på vej til mange danskere

11.09.2025Designbase.dk

Salling skriver historie og slår dørene op i København

10.09.2025Designbase.dk

Sådan kan du spare op til 40 % på kortgebyrer

10.09.2025Designbase.dk

Se udgifterne til producentansvaret for emballage i 2025

09.09.2025Designbase.dk

Ny analyse: Markant flere ikke-vestlige indvandrere kommer hurtigt i job

09.09.2025Designbase.dk

Ny analyse: Her er Danmarks mest erhvervsvenlige kommune

08.09.2025Designbase.dk

Mange giver op på pensionen

08.09.2025Designbase.dk

Forbrugerombudsmanden lancerer podcast

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023