Wendelbo satser på det yngre segment

Den nye Won-kollektion fra Wendelbo appellerer til de yngre designelskere og er tiltænkt bylivet i lejligheder.

Den østjyske møbelproducent Wendelbo Interiors lancerer nu Won-kollektionen: en kollektion som henvender sig til det yngre segment, som er vilde med design, og som ofte bor i mindre bylejligheder.

Indtil nu har Wendelbo ellers fokuseret på det mere modne segment, men med nye, friske farver appellerer Won til en helt anden målgruppe:

”Mange yngre går mere og mere op i boligindretning. Mere end da jeg selv var ung. De går meget op i design og trends og farver, og det vil vi gerne være en del af, fordi vi har meget byde ind med”, siger Christina Wendelbo, en af indehaverne bag virksomheden, til wood-supply.dk.

Won-kollektionen, som lanceres dette efterår, består af mindre møbler og passer derfor til mindre lejligheder i byen.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

24.06.2025Designbase.dk

Vejle bliver vært for DM i Skills 2027 – Næstved får 2028

20.06.2025Designbase.dk

Mindre bureaukrati og enklere regler

20.06.2025Designbase.dk

Guide til valg af kortindløser

18.06.2025Designbase.dk

3days i det skønneste solskin

18.06.2025Designbase.dk

3daysofdesign er i gang

17.06.2025Designbase.dk

Nyt værktøj skal skabe et sundere psykosocialt arbejdsmiljø

13.06.2025Kop & Kande

Sponseret

Ny direktør Kop & Kande

13.06.2025Designbase.dk

270.000 selskaber nærmer sig oplysningsfristen

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023