Wendelbo satser på det yngre segment

Den nye Won-kollektion fra Wendelbo appellerer til de yngre designelskere og er tiltænkt bylivet i lejligheder.

Den østjyske møbelproducent Wendelbo Interiors lancerer nu Won-kollektionen: en kollektion som henvender sig til det yngre segment, som er vilde med design, og som ofte bor i mindre bylejligheder.

Indtil nu har Wendelbo ellers fokuseret på det mere modne segment, men med nye, friske farver appellerer Won til en helt anden målgruppe:

”Mange yngre går mere og mere op i boligindretning. Mere end da jeg selv var ung. De går meget op i design og trends og farver, og det vil vi gerne være en del af, fordi vi har meget byde ind med”, siger Christina Wendelbo, en af indehaverne bag virksomheden, til wood-supply.dk.

Won-kollektionen, som lanceres dette efterår, består af mindre møbler og passer derfor til mindre lejligheder i byen.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

29.05.2025Designbase.dk

Et transformationsår frem mod et stærkere Rosendahl Design Group

28.05.2025Designbase.dk

Ny CEO hos F&H

28.05.2025Designbase.dk

SMV-analyse af den offentlige sagsbehandling

27.05.2025Designbase.dk

Ny lukkelov skal styrke butiksliv og udvikling i lokalsamfund

27.05.2025Designbase.dk

Bymidterne er under transformation: Vi skal skabe liv

23.05.2025Designbase.dk

SMVdanmark: Gode takter fra EU – nu skal der leveres

22.05.2025Designbase.dk

Amerikanske virksomheder påvirkes af toldsatserne

22.05.2025Designbase.dk

Plastindustrien siger ja tak til regulering af kemi i plast

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023