Wendelbo satser på det yngre segment

Den nye Won-kollektion fra Wendelbo appellerer til de yngre designelskere og er tiltænkt bylivet i lejligheder.

Den østjyske møbelproducent Wendelbo Interiors lancerer nu Won-kollektionen: en kollektion som henvender sig til det yngre segment, som er vilde med design, og som ofte bor i mindre bylejligheder.

Indtil nu har Wendelbo ellers fokuseret på det mere modne segment, men med nye, friske farver appellerer Won til en helt anden målgruppe:

”Mange yngre går mere og mere op i boligindretning. Mere end da jeg selv var ung. De går meget op i design og trends og farver, og det vil vi gerne være en del af, fordi vi har meget byde ind med”, siger Christina Wendelbo, en af indehaverne bag virksomheden, til wood-supply.dk.

Won-kollektionen, som lanceres dette efterår, består af mindre møbler og passer derfor til mindre lejligheder i byen.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

18.09.2025Designbase.dk

Stor arbejdsindsats på det grønne område

18.09.2025Global Design Partner

Sponseret

Global Design Partner skaber succes for stærke brands

17.09.2025Designbase.dk

Forbrugerombudsmanden politianmelder Salling Group

16.09.2025Designbase.dk

Tilfreds med aftale om producentansvar

15.09.2025Witt Denmark A/S

Sponseret

Sommelier fra Michelin-restauranten Restaurant domæne vinder verdensmesterskab for unge sommelierer

15.09.2025Designbase.dk

Få styr på reglerne om tilbud til Black Friday og jul

15.09.2025Designbase.dk

Konkursudviklingen for august 2025

12.09.2025Designbase.dk

Skattelettelser på vej til mange danskere

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023